Första inlägget

Vargalyster Ovädersjäl

Så idag den 6 januari 2007 inleder jag min allra första blogg någonsin. Ett historiskt tillfälle med andra ord.  Kanske skulle jag beskriva vad jag ämnar fylla den här bloggen med för typ av innehåll? Ja, ett ganska rakt och ärligt svar torde vara att allt som tillåtes dväljas i det här bloggutrymmet kommer att handla om mig, bara mig och ingenting annat än mig. Jag fann det vara ett lämpligt ämne som snabbt föll mig i smaken. Företrädesvis kommer jag skriva om mina intressen och åsikter i saker och ting och kanske inte lika mycket regelrätt dagboksskrivande. Jag gillar att ventilera mig men har efter snart 25år i livet lärt mig att folk gärna väljer de stunder de vill vistas i min ventilation själva. Därför tänkte jag att den här bloggen kan passa dem perfekt, eftersom de kan gå in här och läsa vad jag tycker i olika frågor precis när helst de känner sig sugna. Bra va!

Urval av ämnen som kommer att ventileras på den här bloggen är kostfrågor, livsfilosofi, fiske, min nya lilla familj, alternativmedicin, biodling, jakt, hårdrock/folkmusik (och annan musik också kanske men knappast i samma omfattning), mitt band Taiga och natur i allmänhet.


Kommentarer
Postat av: hopidopi

Hej! Blev tagen av bilden på dig. Något sa att jag måste gå in och läsa om dig. Blev kanske inte förvånad när jag läste att vi hade samma inställningar och intressen. Jag gick in och lyssnade på era låtar på hemsidan och blev så glad att det finns band i sverige som spelar den här typen av musik. Imponerad av dig och imponerad av din musik. Lycka till

2008-06-01 @ 17:31:24
Postat av: Vargalyster

Tack för de fina orden! Förlåt att jag inte svarar förrän nu. Är en dålig bloggare har jag märkt. Ska försöka skärpa mig med uppdateringarna. Var hittade du bloggen föresten vore intressant att veta? Välkommen tillbaks. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback